۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۷, شنبه

احمدی نژاد خطاب به خامنه ای: هر چی دلت می خواد ببر, اعظم و با خودت نبر

جناب آقای احمدی نژاد پس از نماز جمعه این هفته و اعلام احتمال حرام شدن همسرش بر او در آخرین پیام خود به آقای خامنه ای نوشت: " هر چی دلت می خواد ببر, اعظم و با خودت نبر". شایان ذکر است هنوز معلوم نشده است که همسر ذکر شده در گلوی رهبر گیر کرده است یا امام جمعه (صدیقی) و یا آن وزیر.
قابل توجه اینکه با آشکار شدن موضوع همسر احمدی نژاد, کارشناسان تردید جدی پیدا کرده اند که آیا اختلاف میان خامنه ای و احمدی نژاد به علت تمایل احمدی نژاد به ماندن در قدرت پس از پایان دوره اش می باشد و یا تمایل رهبر برای اجرای کامل حکومت مطلقه و یا تمایل به اعظم خانم مطلقه.
از گوشه و کنار نیز شنیده می شود که اعظم خانم گل رزی را در دست گرفته و با گفتن کلمات " می آد " و " نمی آد " برگ های آن را می کند.
بر اساس خبرهای تایید نشده, مقامات جمهوری اسلامی مدت هاست که با همسر یا همسران خود در محضر آقای خامنه ای ظاهر نمی شوند و مبنای آن هم همین احتمال استفاده از امکانات ولایت می باشد.


برچسب‌ها:

5 نظر:

در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۸, Anonymous ناشناس گفت...

خامنه ای در تحدید احمدی نژاد گفته : عکسهای زیادی دارم که رو میکنم و چیزهایی برای گفتن دارم که اگه بگم خیلی برات بد تموم میشه. بگم؟ بگم؟ باز هم بگم ؟ ....... بعدش هم از زیرمیز یک عکسی کشید بیرون تا نشون بده و باز تکرار میکرد: میگما .....نشون میدم .......

 
در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۵۲, Anonymous ناشناس گفت...

khak bar sare nafahmha ke shomaiid

 
در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۵۴, Blogger tahamtan گفت...

بالاخره مملکت به همه جور آدمی نیاز داره. همه که مثل شما نمی شوند.

 
در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۲۳, Anonymous ناشناس گفت...

چیزی که عوض داره گله نداره. وقتی احمدی نژاد به ناموس مردم توهین کرد(زهرا رهنورد) باید فکر یک همچین روزی رو هم می کرد.

 
در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۱۶, Anonymous ناشناس گفت...

آیا این فتوای آقا مختص انسانهاست یا برای حیواناتی امثال خر و سک وغیره هم شامل میشود؟
یکی از خرهای دهات ما زبان باز کرده و کفته اگه آقا همسرمو حرام کنه من چیکار کنم؟ پس این کیر قدبلندمو هم ببره برای حاجی خانوم اش .

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی